Busca Avanzada
NOVAS  
07/03/2013
O sector bancario, o máis reclamado polos lucenses no ano 2012

        As consultas e reclamaciones fronte ao sector bancario ocuparon o maior número de consultas e reclamaciones dos lucenses. No ano 2012, ACUL atendeu un total de 1562 consultas e reclamaciones dos lucenses fronte a este sector, dos cales, un 65,5% refírense á comercialización inadecuada de participacións preferentes e obrigacións subordinadas, un 21,19% correspóndense a problemas de débeda hipotecaria, e o resto, un 13.31%, correspóndese con cóbrolle de comisións indebidas, cláusulas abusivas en contratos ou outros servizos.
 
En segundo lugar, as operadoras de telefonía móbil, constitúen o segundo motivo de reclamación máis habitual entre os lucenses durante o ano pasado, en que ACUL tramitou case cen consultas e reclamaciones, a gran maioría por facturación errónea de produtos non contratados. A este sector séguenlle as compañías eléctricas, que case se equipara ao sector anterior en número de consultas e reclamaciones, e resultado ser o motivo principal de reclamación a facturación errónea derivada de estimacións. Séguelle en cuarto lugar, as reclamaciones fronte a compañías aéreas, fundamentalmente por atrasos e cancelaciones de voos.
 
Estas cifras demostran que o carácter combativo dos lucenses na defensa dos seus dereitos vai en incremento, e por primeira vez, o sector bancario supera ao das telecomunicaciones no ránking dos máis reclamados polos lucenses. Desde ACUL recomendamos unha vez máis o asesoramiento profesional previo á firma de calquera documento, a valoración persoal con tempo suficiente antes de tómaa dunha decisión e a esixencia de copia de calquera documento que se asinou.
 
A data de hoxe, e malia as numerosas noticias aparecidas nos medios de comunicación relativas ás participacións preferentes e outros produtos financeiros comercializados inadecuadamente, aínda numerosas persoas consultan en ACUL a súa situación e as súas posibilidades de reclamar por estes produtos. Neste sentido, desde ACUL, informamos sobre as vantaxes e os inconvenientes de optar polas vías dispoñibles, o arbitraje de consumo ou a vía xudicial, así como analízase cada caso concreto, ao requirir unha solución específica.